Bokstavsfolkets Blogg

  • 10:05:05 f m on september 23, 2007 | 0
    Taggar:, , , , , ,

    conziz

    WE ARE THE FASHIONMUSLIMETTES  

    ”… asså jag tycker josé gonziz nya album är jetebra. synd att jag har för mycket adhd för att kunna lyssna på sådan lugn singer/songwriter utan att dampa ur. damp. damp. damp!!…”

    Vuxen-ADHD

    Tre barn är fler än två föräldrar…   Susanna  

    ”Jag gjorde ett test: Har du vuxen-adhd? Enligt det testet fick jag 5 av 6 vilket skulle kunna betyda att jag har vuxen-ADHD. Jag vet inte vad jag ska tro. Jag tycker mig inte …”

    Har du adhd?

    Tårtmamman – 40+, autism, tvillingar och sjalar  

    ”Jag testade mig om jag har vuxen-adhd och enligt testet har jag det… Inte vet jag… Kanske är jag bara småbarnsmamma… eftersom det är krisläge här för jämnan har jag inge…”

    Svar till de desorienterade

    frk fÖrster   frÖken fÖrster   Lund  

    ”Debatten kring ADHD och ADD är över. Ö – V – E – R . Så gott som alla konventionella läkare, psykologer och utbildningsväsen i världen har dragit slutsatsen att ADHD och ADD e…”

    MEDBEROENDE?

    Min blogg om mitt liv.  

    ”…rån han var riktigt liten. Att hans liv aldrig varit en lugn tillvaro. Han har ADHD/borderline enligt rättspsyk. Han har troligen (enligt min läkare o mej) bipolär sjukdom up…”

    Du vet att du har ADD när?

    frk fÖrster   frÖken fÖrster   Lund  

    ”…tersom du nyligen hittade förra årets, (med porto och allt) i din väska. …din adhd-unge tittar på dig med en omtänksam blick och säger ” Mamma! Ibland är du mindre koncentre…”

    Handikappad?

    Social Ingenjörskonst – Modul II   Loo  

    ”…ia handikappenheten. Handikappenheten eftersom jag som tidigare poängterat, har ADHD och har svårt att strukturera saker på egen hand, särskilt som det är nu. Just nu har jag …”

    P1-tips: Min bror har ADHD

    Nyheter om Aspergers syndrom   barracuber  

    ”Min bror har ADHD (Sveriges Radio P1 2007-09-20) Programmet sänds torsdagen den 20 september 20.03 och fredagen den 21 september 23.30 i P1….”

    , , , , , ,

     

Kommentera

